Thursday, September 30, 2010

perlu study


saya kena buat dua perkara malam ni. setelkan research question yang perlu submit esok dan study untuk test 2 CASEA. esok la test nye. bencinya test!

****
tadi dah present law.ntah la.ok kot. bole pule Sesi soal jawab ditunda mnggu depan. nie semua sebab kelas lain kat luar da menunggu utk masuk. ok, da lepas semua azab presentation. sekarang cuma tinggal satu assignment untuk di submit dan 3 test lg. tapi lepas tu final dah.

****
saya bosan. encik kurus sangat sibuk. td msg katenye nk beli arnab untuk dibela. sekarang menghilang tah ke mana. saya bosan, faham x?

****
td da dapat jemputan untuk pre graduan lunch yg akan diadakan di hotel emporiul, bandar hilir melaka. baju kurung atau kebaya labuh sahaja! ok,sekarang cerita tentang dinner ahad nie. semua kwn2 duk sibuk cari baju untuk dipakai. ade yg pakai dress labuh, dress pendek dan seluar, tapi saya? senyum je dengar mereka cerita. saya tak mampu lah nak pakai macam mereka. saya syg duet sy. mungkin saya pakai baju raya haritu je lahh. ok, sy perlu siapkan kerja2 saya.bye, terima kasih.

No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Followers