Kaum Nabi Luth Akhir Zaman akhirnya Bersorak Gembira.

Assalamualaikum.
salam sejahtera buat semua :)

Harini nak kongsi sikit pasal undang-undang perkahwinan yg da diluluskan bagi pasangan sejenis. Maksudnye bukan Julie dgn Remy ye, Tapi Julie dgn Mary dan Remy dgn Peter ye ^_^. Erkk..rase mcm geli je. Kawen same jantina. Orang mcm nie memang dah tersesat jauh. Even agama lain pun mengharamkan perkahwinan sejenis kan. Tah hape hape je kan. Oh lupe, sumber ni dapat dari SINI :) 

Tarikh 24 Julai menjadi hari pertama perkahwinan undang-undang untuk pasangan seks sama jantina di Negeri New York. Kini NY merupakan negeri ketujuh di AS yang menyertai Connecticut, Iowa, Massachusetts, New Hampshire, Vermont dan Washington DC pada senarai tempat di mana pengamal perkahwinan sejenis gay dan lesbian boleh mendaftar perkahwinan mereka mengikut undang-undang perkahwinan.Sebulan yang lalu, Dewan Senat NY mengundi meluluskan rang undang- undang keluarga yang membenarkan perkahwinan sejenis dengan majoriti 4 undian. Undang-undang yang berkuat kuasa pada 24 Julai telah ditandatangani oleh Gabenor.

Meh kamu tengok sikit gambar manusia yg tak bertamadun nie





Geli tak? Rase mcm nak muntah tak.. eiii.. dah dah jangan tengok lame2.Harapnye siape yg bace entry ni sume tak terjebak la dengan aktiviti yg sgt tak senonoh ni..K, jumpe lagi.Till next entry :)






No comments