Saturday, March 8, 2014

Ohsem

Assaamualaikum..

Harini dah lapan March dua ribu empat belas  :) 

Apa khabar hati harini?
'Sudah semakin baik...InsyaAllah.. '

bagus ......... (: 

Dan tak lupa juga untuk pembaca senyap, 
mulai sekarang kau akan tersenyum sebab aku akan menulis untuk setiap minggu.


Cepat sangat masa berlalu kan? Pejam celik je dah March. Dah dekat 9 bulan kerja kat tempat penuh memori ni. Nasib baik aku cukup kuat untuk menepis segala kenangan yg singgah. Dah lepas, sudahlah kan (:

Hari sabtu adelah hari cuti dan hari esok ialah hari ahad dan aku harus menjalankan tanggungjawab sebagai seorang pekerja yang berdidikasi untuk mengharumkan nama company. kononnya la sangat kan. Nak melayan karenah manusia pelbagai bukannya senang. Ada yang cerewet sampai boleh menimbulkan kemenyampahan dan ade juga yang baik sangat smpaikan tak sanggup nak menghampakan.

Bila duduk dan melepak dekat rumah, selain tinjau dan mengusha makanan kat dapur, haruslah kita layan Running man! and FYI, dah terlepas dari episod 175! sekarang RM dah episod 187! Episod yang terlepas harus diqada' okey. Ape yg best sangat tengok RM? tahla.. aku rasa cerita tu boleh buat aku senyum dan ketawa berdekah2 tanpa pedulikan orang lain di sekeliling, dan ..... aku happy :)

Tapi.... 


sehebat dan selawak manepun RM yang buat kau gembira dan ketawa, jangan lupa ubat hati hanya pada Allah swt, meminta hanya pada dia.. mahu happy dan bahagia? minta sungguh2 pada DIA. Insyaallah segalanya tiada yang mustahil bagi DIA. 


Nah, tengok kalau anda ohsem (:



Post Pilihan

randomposts

Followers