Monday, July 30, 2018

DEKAT MANA NAK BELI HADIAH YANG BEST UNTUK YANG TERSAYANG?

Assalamualaikum 
Salam Sejahtera buat semua :)



MENCARI HADIAH ISTIMEWA UNTUK SUAMI TERCINTA

Sebenarnya aku tengah cari something yang ade sentimental value yang aku boleh beri untuk someone yang sangat special dalam hidup aku. Ye, tak lain dan tak bukan untuk suamiku tercintaaaa! Haha..!  Walaupun sebenanrnya hari jadi dia dan tarikh Anniversary kami lambat lagi, tapi tak salah rasanya kan bagi hadiah  sebagai tanda menghargai masa susah dan senang bersama kan ? :D

So, untuk merealisasikan hasrat hati aku, puas jugak lah aku godek-godek encik google tadi, tengok dan sempat baca beberapa tips dari para bloggers dan… tiba-tiba aku tertarik pada satu website ni. :



Kenapa ye aku tertarik? Ada apa-apa yang best ke? Jawapanyaaaaa ialah..

..SEBAB KITA BOLEH REKA SENDIRI HADIAH TU!

Kata nak cari something yang ada nilai sentiment tu kan? So website ni memang sesuai sangat dengan aku sebab menepati ciri-ciri yang aku inginkan, iaitu pertama, aku boleh beli secara online, so jimat duit minyak dan parking kereta. Kedua, harganya mestilah yang semestinya  murah dan berbaloi-baloi, Ketiga,  aku nak reka dan cipta sendiri hadiah tu ikut citarasa aku sendiri, dan keempat hadiah tu mestilah ada nilai-nilai sentimental value dan praktikal, maksudnya yang boleh digunakan dan bukan disimpan dalam almari je

Dekat printcious ni semua ciri-ciri yang aku nak tu lengkap. Caya tak caya? Kalau tak caya jom tengok bawah ni :


JENIS-JENIS HADIAH UNTUK SI DIA

Dalam website ni macam-macam hadiah yang kita boleh pilih seperti T-Shirt, Keychain, Kanvas, Puzzle, Magic Mug, kusyen, Bantal, Button Badge, Pad Tetikus, Jubin seramik dan juga Baby Romper. Serious best giler!

Antara hadiah yang disediakan oleh printcious




4 STEP UNTUK REKA SENDIRI HADIAH ANDA :



1 ) Pilih Produk anda.
Dalam banyak-banyak pilihan yang ada tu, korang prefer yang mana ye? Aku suka bantal dan Kanvas tu. Bantal boleh la suami peluk hari-hari dan Kanvas tu boleh gantung dekat dinding supaya dia boleh tatap hari-hari kan. Chewah macam sweet pulak kan. haha! So aku rasa aku nak beli dua-dua ni nanti. Tapi jom kita design yang bantal tu dulu!



2) Muat naik gambar atau rekaan anda.
Muat naik je gambar apa-apa yang korang suka. Untuk bantal design yang aku pilih ni ade side depan dengan belakang, so korang boleh letak 2 gambar yang berbeza.



3) Tambah dan Sunting Teks
Font dalam ni banyak dan semua cantic-cantik. Rambang jugak mata aku ni tadi. Macam dalam gambar di atas tu, aku guna font Buxton Skecth.


4) Buat Pesanan!

Bila dah siap design tu, boleh la buat pesanan pula tau. Ni kira step yang terakhir lah. Best kan? Senang pun senang. Murah pun sangat lah murah! Rugi kalau korang tak grab satu.

Tengok tu, ada diskaun 40% lagi dan Free postage untuk pembelian RM50 ke atas si semenanjung Malaysia. So, dah jimat banyak betul ni!




Tak sabar pulak nak tengok hasil bantal yang dah siap tu nanti. Nanti bila dah siap aku buat satu lagi entri ya. Jangan lupa baca tau. Hihi..


PRINTCIOUS – YOUR PRECIOUS GIFT

Website

Facebook

Instagram


Jika ada event apa-apa pun dan korang sedang mencari hadiah terbaik untuk tetamu, jangan lupa untuk hubungi mereka. Selain tu, mereka juga boleh sediakan Party Photo Booth untuk majlis Hari jadi .
Mencari sponsor untuk event University dan Kolej? Boleh klik dekat sini : Sponsorship for Event “


9 comments:

  1. Tak pernah lagi try printcious ni. Selalu baca je review pasal website ni. One day mungkin akn cuba jugak :) Thanks for sharing sis.

    ika datang singgah sini https://ikashoid.blogspot.com/2018/07/book-haul-julai.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. kin pun baru nak try.. nanti if kin dah beli, kin share dekat sini ye :D

      Delete
  2. senang kan kalau beli hadiah dekat sini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang. klik klik kil tadaaaaa dah siap dah :D

      Delete
  3. Lately fames printcious ni....nak juga try nanti

    ReplyDelete
  4. ms zaman belajar dulu, perah otak jg laa nk cr hadiah utk crush hahahahaha nasib baik laa dia suka hadiah tu

    ReplyDelete
  5. Saya pun selalu shopping kat printcious nie, dan memang produk dia semuanya best-best dan puas hati.. Yang paling penting kita boleh design sendiri apa yang kita nak pada hadiah untuk kesayangan tue..

    ReplyDelete


Post Pilihan

randomposts

Followers