Sunday, August 5, 2018

Segmen Bloglist 2018 A Secret Journey

Assalamualaikum 
Salam Sejahtera buat semua :)



SERBA SEDIKIT TENTANG DIRI ANDA

Terima kasih tuan tanah anjurkan segmen ni. Bila kena bercerita tentang diri sendiri ni rasanya kekok pulak. But to be honest lah kan.. aku seorang yang tak banyak cakap, dan sebenarnya tak berapa suka banyak bercakap. Aku more to observing dan memerhati. Aku hanya akan banyak cakap dengan sesetengah orang je. So. kalau ade yang perasan aku banyak cakap dengan korang, means i am super selesa dengan orang tersebut. haha, tapi aku tak sombong tau. dan aku jugak selalu mulakan perbualan dengan yang baru kenal. Cuma nak bercakap huha huha tu takdelah kot.

Berkenaan dunia blogging pulak, aku dalam dunia ni cuma part time je. ada masa aku nak menaip, aku akan menaip. Ada masa aku tak menaip tapi aku jadi silent reader dekat blog orang. Dannnn. apa yang aku tulis kebanyakan berkisarkan tentang diri aku sendiri je. Sebab bila aku dah takde nanti, blog ni lah yang akan jadi kenangan dan tatapan kalau ade orang rindukan aku nanti kan :D

ok dah membebel. jom korang join segmen ni. klik je banner di atas tau! 

10 comments:

  1. Selamat bersegmen Syiqin.. saya pun sama macam awak, ada masa boleh taip jurnal, saya akan menaip.. Nak blogwalking pun tersengguk-sengguk, hanya mampu jadi silent reader aje..

    ReplyDelete
  2. all the best.. sama mcm Fiza byk jd silent reader jer..

    ReplyDelete
  3. http://ejulz.blogspot.com/2018/08/mood-blogwalking-negeri-asal-asyiqin.html

    ReplyDelete


Post Pilihan

randomposts

Followers