Friday, December 21, 2018

Althea x Get It Beauty Real Fresh Skin Detoxer

Assalamualaikum 
Salam Sejahtera buat semua :)

Althea x Get It Beauty Real Fresh Skin Detoxer 

Beberapa bulan yang lepas, Althea Korea telah berkoloborasi dengan Korean's Top Beauty Program iaitu 'Get It Beauty' dan terhasilah satu produk yang super duper awesome, iaitu..

Althea Real Fresh Skin Detoxer !


Minsco, Beauty Influencer yang terkenal di Korea dan juga K-Pop Star, Jeonghwa dari EXID mencuba sendiri Althea Real Fresh Skin Detoxer ni dah mereka sangat berpuas hati dengan hasilnya. Meh tengok video kat bawah ni ha :


Kenapa Produk ni Super Duper Awesome? 

Mesti lah awesome sebab produk ni 2 in 1. Permbersih muka dan juga Mask! Dan yang lebih best lagi, untuk guna Real Fresh Skin Detoxer ni korang cuma perlukan masa selama 10 saat je! Cara guna dia senang dan simple sangat dimana korang cuma perlu applykan di seluruh muka, urut muka dengan sedikit air perlahan-lahan selama 10 saat jer, dan bilas! siap. cepat kan? Cepat dan best!


2 Variasi untuk pagi dan malam


1) Real Fresh Skin Detoxer - Rose
2) Real Fresh Skin Detoxer - Green Tea


Untuk waktu pagi, digalakkkan untuk menggunakan Rose, dan Green Tea pula digunakan pada waktu malam.Dalam mask ni ade pure kelopak mawar dan juga Daun Green Tea tau! Memang best sebab boleh membuang sel-sel kulit mati kat muka kita tu.


Boleh tengok gambar di bawah ni untuk kegunaan dia:




So jom cepat laju-laju dapatkan Althea Real Fresh Skin Detoxer
di bawah ni :

https://my.althea.kr/real-fresh-skin-detoxer-set
 Klik sini untuk dapatkan 20% Diskaun untuk shoping di Althea 




1 comment:


Post Pilihan

randomposts

Followers