Tuesday, June 30, 2020

Obese tahap 1

Assalamualaikum 
Salam Sejahtera buat semua :)

Tengok tajuk tu..pergh. Scary kan?
Tapi tu lah hakikatnya.

OBESE TAHAP 1
Sekarang ni BMI aku dah mencapai 32.9
Nak nangis ada, nak gelak pun ada bila timbang tadi.  
Satu pencapaian yang sangat menakutkan bagi aku. haha!


Penat sebenarnya nak diet ni. Tapi bak kata suami, semua ni cuma mindset aku je. 
Aku ni kalau diet, turun lah sikit berat tu, tapi lepastu bila terbabas sikit mula lah berat naik dengan jayanya.

Bukan salah diet tu. Tapi salah diri sendiri yang tak konsisten.
So.. jom la bermuhasabah diri sendiri. You can do it! Jom mula 1 Julai 2020.
Jumpa lagi next entri nanti. Tunggu sebulan lagi aku akan update hasilnya :p

No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Instagram

Followers