Wednesday, November 11, 2020

Meningkat Usia..31 tahun

Assalamualaikum 
Salam Sejahtera buat semua :)

Hai apa khabar semua? sebulan lebih dah tak menaip dekat blog. Sebulan lebih juga entri ini tertunda. Alhamdulillah pada 10 Oktober yang lepas, genap usia aku 31 tahun. 

31 tahun?


Sekejap je rasanya dah 31 tahun. Masih terbayang-bayang lagi memori dan kenangan sewaktu kecil dulu. Allahu rindunya aku yang ketika itu. Zaman kanak-kanak, zaman remaja, zaman universiti dan semuanya. Kalau dapat diputarkan masa, aku nak kembali ke zaman-zaman tersebut dan hargai semuanya yang aku pernah take for granted.

Bukan aku tak gembira dengan kehidupan sekarang, malah aku bahagia. Cuma ada beberapa perkara di masa silam yang aku mahu perbetulkan, yang aku mahu perbaiki. Tapi itu tak kan terjadi lagi. Masa yang dah berlalu tak mungkin akan kembali lagi. noktah.

Tapi aku selalu bersyukur, sentiasa dikelilingi oleh orang-orang yang baik, suami yang baik, kerjaya yang baik dan semuanya baik-baik belaka. Hidup aku dah rasa sempurna sekarang. InsyaAllah leb ih sempurna lagi jika ada zuriat sebagai penyeri hidup. Doakan ye.. 



Hadiah hari jadi tahun ni dari suami. Terima kasih awak. Tak sangka dapat coco. hihi sebab mula-mula dia kata tahun ni takde hadiah, just belanja makan je. Dah siap makan, masuk dalam kereta tiba-tiba ade kotak atas seat. tengok-tengok ada hadiah. Pandai betul buat suprise :p

Alhamdulillah..semoga tahun-tahun kehadapan dapat masih dipanjangkan usia lagi untuk menyambut ulang tahun kelahiran yang seterusnya.. InsyaAllah..amin..




2 comments:

  1. alhamdulillah.. rezeki dan tanda kasih sayang tu..
    happy belated birthday. semoga happy2 selalu..

    ReplyDelete


Post Pilihan

randomposts

Followers