Sunday, November 29, 2015

Thursday, October 15, 2015

Monday, September 21, 2015

Pending Mission

September 21, 2015
Assalamualaikum.. Alhamdulillah masih di beri kesempatan untuk menaip. Sebenarnya rindu nak menaip selalu macam zaman dulu-dulu. Dulu ...

Sunday, August 30, 2015

Merdeka

August 30, 2015
Assalamualaikum selamat malam salam merdeka...  Dah lama sangat tak menaip. Naik gatal dah tangan ni nak menekan nekan button key...

Wednesday, August 19, 2015

Friday, July 31, 2015

Belajar Sabar

July 31, 2015
Assalamualaikum Salam Jumaat, selamat petang. Seminggu dua ni ade je yg x kene dengan aku. Aku cepat sangat nak marah. kau rasa? ...

Friday, July 24, 2015

Selamat Hari Raya

July 24, 2015
Bismillah.. Assalamualaikum wbt Selamat hari raya ! Harini raya yang ke-8 dah kita. Tahun ni punya raya berbeza dari tahun lepas, s...

Thursday, July 9, 2015

Tuesday, July 7, 2015

Lulus. Yeay

July 07, 2015
Assalamualikum.. Alhamdulillah. Lulus? ape yang lulus? heh. Exam Peperiksaan Jabatan = Lulus Peperiksaan Undang-Undang JPA (2 Pa...

Thursday, July 2, 2015

Tergantung

July 02, 2015
Assalamualaikum.. Saya yang menurut Perintah.. huh! Menurut perintah sampai tergantung macam ni. Apa yang tergantung? gantung? Jgn f...

Sunday, June 7, 2015

Jun 2015

June 07, 2015
Bismillah.. Assalamualaikum.. Hai stalker. Hati ada okey x? Harap baik-baik je. Selang beberapa hari je lagi dah nak masuk Ramadhan...

Monday, May 18, 2015

Saturday, May 16, 2015

Tuesday, May 12, 2015

Wednesday, April 22, 2015

Monday, April 20, 2015

Dua Puluh April

April 20, 2015
Assalamualaikum Salam Sejahtera buat semua yang membaca Aku tau ramai je yg stalked. heh ! Rindu... Rindu sebenarnya nak mena...

Tuesday, March 31, 2015

Entri Pukul 5

March 31, 2015
Assalamualaikum Salam sejahtera Yeay,  dah pukul 5 ! Dah boleh balik. Tapi hati ni rasa belum nak balik lagi. Sebab suami hensem ...

Thursday, March 12, 2015

Tuesday, February 17, 2015

Cerita Cinta H&S

February 17, 2015
Assalamualaikum.. Salam sejahtera Selamat petang. Dah tiga minggu jadi isteri orang... Perasaan? meh nak cerita.. Alhamdulill...

Monday, February 9, 2015

Tuesday, January 20, 2015

4 hari lagi

January 20, 2015
Assalamualaikum Salam Sejahtera ^^ Tinggal 4 hari lagi, dan aku masih bekerja. Esok pun masih perlu bekerja. Hati dah melayang duk fik...

Saturday, January 10, 2015