Sunday, January 3, 2021

2020 dalam kenangan

Assalamualaikum 
Salam Sejahtera buat semua :)



Alhamdulillah, 2020 dah melabuhkan tirainya. Tahun 2020 ni rasa macam terlalu singkat kan? Tiba-tiba je dah habis dan dah masuk tahun 2021 pun sekarang.


Macam orang lain, aku pun nak juga coretkan perjalanan tahun 2020.

1. Sambut Anniversary sambil melancong ke Pulau Sabang, Aceh Indonesia

Anniversary ke-5 aku dan husband pada 24 Januari 2020,tapi kami sambut di Aceh pada bulan Februari 2020. Aku tak berkesempatan lagi nak buat entri trip ke Pulau Sabang ni. InsyaAllah kalau ada masa terluang nanti aku akan share.

2. Tawaran kenaikan Pangkat dan bertukar ke Jabatan lain.

Yang ni memang satu kejutan. Alkisahnya aku baru seminggu tukar unit, tapi tiba-tiba bos bagitahu aku dapat naikpangkat dan kena bertukar Jabatan. Dalam ramai-ramai kawan-kawan yang dapat, hanya aku je yang kena bertukar Jabatan. Pasal ni aku ade buat entri.Boleh baca kat bawah ni:

https://www.asyiqin.com/2020/08/dunia-baru.html

3. Jalan-Jalan lepas PKP di KL dan Melaka

Lepas PKP, bila dah boleh merentas negeri, sempat la aku dan husband pergi jalan-jalan dalam negara. Pergi dekat-dekat je pun. Yang ni pun aku tak sempat buat entri. hehe... InsyaAllah ada masa nanti aku share ye.

4. TTC Journey : IUI yang pertama

Bulan 12 kami buat IUI yang pertama. InsyaAllah tak lama lagi aku share pasal Journey TTC aku. Rindu nak bercakap pasal ni. Ujian yang tak kurang hebatnya bagi kami dan juga TTCians yang lain. 

Aku rasa cukup itu je highlght untuk 2020.. Untuk 2021 ni tiada apa yang aku harapkan melainkan kehidupan yang bahagia bersama orang-orang tercinta. Aminnn.. InsyaAllah..


1 comment:


Post Pilihan

randomposts

Followers