Monday, February 18, 2019

Sakit kepala

Assalamualaikum
Salam Sejahtera buat semua :)

Dah 2 kali macamni
Bila period je, terus sakit kepala yang amat sangat.

Bila period habis, sakit kepala pun takde dah.
Aku tak pernah rasa sakit kepala yang sakit sangat macam ni.
Biasanya just pening-pening je.

Orang kata migrain. 
Entahlah, seumur hidup tak pernah kena migrain lagi. 
so tak tau rasa macam mana.

Kenapa? dulu tak pernah mcm ni. Sebab hormon ke? 

Sekarang rasa nak hentak kepala dekat dinding je.
Rasa nak marah orang.
Rasa takde mood.

Argh. Stress lah

6 comments:

  1. take care.. kena jaga makan dan dapatkan cukup rehat ye

    ReplyDelete
  2. Better check Ekin. Semoga Ekin cepat sembuh. Aamiin...

    ReplyDelete
  3. Sama la iqin, smlm pun akak sakit kepala.

    ReplyDelete
  4. good post 😊 would you like to follow each other? if the answer is yes, please follow me on my blog & i'll follow you back. https://camdandusler.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Adalah lebih baik awak cuba check dengan doktor, tapi mungkin jugak ianya disebabkan hormon dan bukan disebabkan migrain... Kerana migrain nie akan menyerang bila-bila masa, tak kira siang atau malam.. Saya dulu bekas pesakit migrain yang teruk..

    ReplyDelete
  6. cuba berbekam.Sama macam awak gak...dulu.Tetapi sy adakala ,akan sakit kepala jugak tak kira period .Kalau period tu,boleh dibilang dengan jari sakit kepala tu datang.

    ReplyDelete


Post Pilihan

randomposts

Instagram

Followers