Thursday, June 6, 2019

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2019

Assalamualaikum 
Salam Sejahtera buat semua :)



Wah, berhabuk dah blog ni. 
Lama giler rasa tak update kan?

Harini pun dah Raya, dah kali kelima pun beraya sebagai seorang isteri. Alhamdulillah, Tahun ni beraya di rumah mertua dulu, lepastu baru balik ke kampung halaman sendiri. Perasaan raya kali ni? Biasa-biasa je sebab wishlist masih belum tercapai. Wishlist ntuk beraya sebagai seorang ibu. 

Takpelah, sabar je.
Kita merancang tuhan menentukan
Semoga semuanya baik-baik sahaja.

Takde apa lagi pun nak update, cuma nak ucapakan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Semoga Syawal ini dan hari-hari seterusnya kehidupan kita semua bertambah indah dan di dalam keberkatan Illahi. 

Jom tengok pic raya kami. hehe








4 comments:

  1. In Shaa Allah, semoga tertunai hajat yang satu tu ye. Btw selamat hari raya

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri Asyiqin..
    Semoga segala hajat dan impian Asyiqin akan menjadi kenyataan suatu hari nanti, aamiin..

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya Aidilfitri.
    InSyaAllah sabar semoga dikurniakan rezeki zuriat.

    ReplyDelete


Post Pilihan

randomposts

Instagram

Followers