Saturday, December 7, 2019

International Songket Run 2019

Assalamualaikum 
Salam Sejahtera buat semua :)

Event Name : International Songket Run 2019
Distance : 5KM
Tarikh : 7.12.2019
Tempat : MSU Shah Alam

Kami gerak dari rumah di Putrajaya ke MSU dalam jam 5.30 pagi sebab nak dapat parking dekat. Larian ni lebih kurang sama je macam event larian sebelum-sebelum ni, x banyak beza sangat pun, cuma yang menariknya ramai runner yang berlari sambil pakai fullset songket. Tak panas ke ea lari pakai macamtu? huhu nak letak gambar xde pulak.hehe.

Takpelah, jom lah tengok gambar (: 


 Selfie dengan medal memang wajib. hehe


 Dengan Husband. Susah nak bergambar sebab orang ramai sangat!



 Terjumpa kawan sekolah suami.. tak ingat nama dia :p


 Dengan Zizar dan Mira, kawan kerja suami.


 Selfie lah lagi

Medal close up.

So jumpa lagi next running event pula (: 

2 comments:


Post Pilihan

randomposts

Instagram

Followers