Friday, December 22, 2017

Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam Tahun 2018

Assalamualaikum
Salam Sejahtera buat semua pembaca :)

Siapa yang tak suka bila dah nak dekat gaji? 
Mesti takde kan..

Tapi  kadang-kadang masa musim perayaan, selalu gaji akan diberi awal untuk penjawat awam buat persiapan dan sebagainya. Ade ke manusia macam aku yang tak suka bila gaji masuk awal? Sebab aku selalu terguna duit tu dan bila dah hujung-hujung rasa seksa yang amat. haha! Huhu..salah sendiri kan, siapa suruh tak berapa pandai nak manage duit gaji tu. haha! 



No comments:

Post a Comment