Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam Tahun 2019 - Sumber Jabatan Akauntan Negara Malaysia

Assalamualaikum 
Salam Sejahtera buat semua :)

Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam Tahun 2019 - Sumber Jabatan Akauntan Negara Malaysia


Yuhuu. bestnya bila buat entri pasal gaji. Haha! Tarikh gaji ni aku screenshot sendiri di website Jabatan Akauntan Negara Malaysia ni, so memang 100% sahih dan tepat tau. Jom check it out!

Sumber dari Jabatan Akauntan Negara


Kalau tengok dekat jadual ni ada dua kali pembayaran gaji lebih awal dilakukan iaitu pada bulan Oktober, sempena Hari Deepavali dan juga pada bulan Disember sempena hari Krismas. Perkara ni yang paling aku risau sebab bila duit dah masuk dalam akaun mulalah tangan gatal nak keluarkan duit tu dan berjoli! haha.. Harapnya tahun ini tak macamtu. Kena pandai uruskan kewangan masing-masing dan sentiasa beringat serta berjimat cermat. 

Jumpa lagi next entri! 

1 comment:

  1. Tarikh semua cun...tak lah sampai sebulan lebih tunggu gaji mcm tahun lepas..

    ReplyDelete